טעים ובריא – אוכל לילדים שגם הורים אוהבים

הגוף שלנו בנוי מאבני היסוד הבסיסיים אותם אנו מעניקים לילדינו בכל ארוחה.
כך ניתן לשלב בתפריט את המזון הבריא בארוחות היומיומיות וליצור ארוחה טעימה במיוחד שכוללת את הערכים התזונתיים החשובים.

מוסיפים בריאות לצלחת

כאשר הילדים צופים בטלוויזיה או מארחים חברים הם פונים אליכם לעתים תכופות לבקש "נשנושים" מתוקים או מלוחים. זו הזדמנות הפז שלכם לשלב עם הנשנושים הקבועים גם חטיפי אנרגיה בריאים, עוגיות עשויות תמרים וגרנולה ופירות חתוכים. איך תהפכו את המנה הבריאה לאהובה יותר? עצבו אותה בצורות.
תפוח פרוס בצורת פרח, תמרים ופירות יבשים בצורת רכב או סמיילי וסלט פירות המוגש בקערה עם דמות אהובה יעשו את ההבדל.

עוף טוב הכל טוב

תופתעו כמה ערכים תזונתיים חיוביים אתם מעניקים לקטנטנים כאשר אתם מכינים שניצלים לילדים או מגישים עוף בגריל כמנה עיקרית. העוף כולל מעל 20% חלבונים, ויטמין A, שבעה סוגים שונים של ויטמין B, ויטמין C, ויטמין E, אומגה 3 ואומגה 9 וגם סידן וברזל. ממש רשימה ממלאה של כל החומרים להם הגוף זקוק על מנת להתפתח.

מאכלי חלב

מוצרי החלב לילדים הפכו לטרנד נפוץ. אם לפני שלושה עשורים היינו מוגבלים בכמות המותגים המציעים יוגורט לילדים היום תמצאו היצע רחב יותר. החל ממוצרים המכילים חלקי פרי טריים, גרנולה ודבש ועד למעדנים הממותקים בצורה טבעית. היוגורט יעניק לגוף סידן ויעודד את הילדים לצרוך יותר מוצרי חלב המסייעים לבניית העצמות בשנים החשובות ביותר להתפתחות הגוף.

שלבו מים ומיצים טבעיים בתפריט

אספקט נוסף בתזונה שלנו קשור דווקא למשקאות שאנו צורכים במשך היום. מיצי פירות טבעיים מושכים את הילדים לשתות יותר בזכות המתיקות הטבעית שלהם. תוכלו לרכוש מיצים מוכנים בבקבוקים, פירות לסחיטה עצמית ולהעשיר את התפריט היומי שלהם בכמות גדולה של ויטמינים הנספגים בגוף במהירות גבוהה יותר.
עם זאת, כדאי לא להגזים עם שתיית המיצים הטבעיים ולהרגיל את הילדים לשתות מים כשהם צמאים.

אולי יעניין אותך גם

טעים ובריא – אוכל לילדים שגם הורים אוהבים

הגוף שלנו בנוי מאבני היסוד הבסיסיים אותם אנו מעניקים לילדינו בכל ארוחה.
כך ניתן לשלב בתפריט את המזון הבריא בארוחות היומיומיות וליצור ארוחה טעימה במיוחד שכוללת את הערכים התזונתיים החשובים.

מוסיפים בריאות לצלחת

כאשר הילדים צופים בטלוויזיה או מארחים חברים הם פונים אליכם לעתים תכופות לבקש "נשנושים" מתוקים או מלוחים. זו הזדמנות הפז שלכם לשלב עם הנשנושים הקבועים גם חטיפי אנרגיה בריאים, עוגיות עשויות תמרים וגרנולה ופירות חתוכים. איך תהפכו את המנה הבריאה לאהובה יותר? עצבו אותה בצורות.
תפוח פרוס בצורת פרח, תמרים ופירות יבשים בצורת רכב או סמיילי וסלט פירות המוגש בקערה עם דמות אהובה יעשו את ההבדל.

עוף טוב הכל טוב

תופתעו כמה ערכים תזונתיים חיוביים אתם מעניקים לקטנטנים כאשר אתם מכינים שניצלים לילדים או מגישים עוף בגריל כמנה עיקרית. העוף כולל מעל 20% חלבונים, ויטמין A, שבעה סוגים שונים של ויטמין B, ויטמין C, ויטמין E, אומגה 3 ואומגה 9 וגם סידן וברזל. ממש רשימה ממלאה של כל החומרים להם הגוף זקוק על מנת להתפתח.

מאכלי חלב

מוצרי החלב לילדים הפכו לטרנד נפוץ. אם לפני שלושה עשורים היינו מוגבלים בכמות המותגים המציעים יוגורט לילדים היום תמצאו היצע רחב יותר. החל ממוצרים המכילים חלקי פרי טריים, גרנולה ודבש ועד למעדנים הממותקים בצורה טבעית. היוגורט יעניק לגוף סידן ויעודד את הילדים לצרוך יותר מוצרי חלב המסייעים לבניית העצמות בשנים החשובות ביותר להתפתחות הגוף.

שלבו מים ומיצים טבעיים בתפריט

אספקט נוסף בתזונה שלנו קשור דווקא למשקאות שאנו צורכים במשך היום. מיצי פירות טבעיים מושכים את הילדים לשתות יותר בזכות המתיקות הטבעית שלהם. תוכלו לרכוש מיצים מוכנים בבקבוקים, פירות לסחיטה עצמית ולהעשיר את התפריט היומי שלהם בכמות גדולה של ויטמינים הנספגים בגוף במהירות גבוהה יותר.
עם זאת, כדאי לא להגזים עם שתיית המיצים הטבעיים ולהרגיל את הילדים לשתות מים כשהם צמאים.

אולי יעניין אותך גם

בלוג יינות ביתן

כל הזכויות שמורות ליינות ביתן © 2019

סגירת תפריט
Bitnami