כך תשמרו על הקטנטנים בריאים בחורף

בחורף, כשקר וגשום, ילדים שהיו רגילים לרוץ ולשחק בגן השעשועים, נשארים זמן רב בבית וצריכים הרבה אנרגיה להתחמם גם תינוקות פחות יוצאים לטייל עם ההורים ונחשפים פחות לאור היום.
הקטנטנים רוצים מאכלים מחממים ואנחנו רוצים לשמור עליהם בריאים ומאושרים. איך עושים זאת?

ארוחת מרק

מה יותר טוב מקערת מרק? יש המון אפשרויות טעימות ומשביעות: מרק עוף עם אטריות והמון ירקות אפשר מרק אורז עם עגבניות ואפשר לילדים יותר גדולים, מרק אפונה עם קרוטונים. תינוקות, שכבר עברו את שלב הטעימות בהצלחה והחלו באכילת מוצקים, מרקים הם הפתרון המושלם לתזונה בריאה.
מרק מרוסק או עם חתיכות של ירקות מכיל הרבה ויטמינים, בריא ומחמם.

כפית דייסה ויוצאים עם האווירון לטיסה

היום ,כבר לא צריך לעשות אווירון עם הכפית. ילדים ותינוקות אוהבים דייסות. דייסה טעימה משיבולת שועל על בסיס של מים או חלב רגיל או צמחי עם תוספת של בננה או רסק תפוחים היא  אוכל מחמם, מעדן טעים, מתוק טבעי ונותן המון כוח. ילדים גדולים יותר יכולים להוסיף תותים או פירות יבשים. גם דייסת סולת בתוספת אבקת קקאו או סילאן תתאים לארוחת בוקר מפנקת ובריאה.

מתקדמים למוצקים

לקראת גיל חצי שנה, תינוקות מתחילים לטעום פירות וירקות. לאחר הטעימות אפשר להכין מרק עם ירקות כתומים כמו דלעת וגזר מרוסקים, מלא בוויטמינים ומצוין למערכת החיסונית.

בסביבות גיל 10 חודשים אחרי שטעמו את כל הירקות, התאמנו ואכלו עם הידיים אפשר להכין אוכל שנקרא "אוכל אצבע" זה אוכל, שנוח לתינוקות להחזיק ביד. אפשר להכין מאכלים בריאים לתינוקות כמו בטטה בתנור, כרובית וברוקולי מאודים ובעצם כול ירק שאפשר להחזיק ביד.

שוברים את הראש מה להכין לילדים לאכול ?

כמעט כל הילדים אוהבים אוכל צבעוני, שאפשר גם לאכול עם הידיים והכי חשוב שיהיה טעים. סלמון ורדרד בתנור עם פירה בטטה כתום, מרק עם פטריות וגריסים, ברוקולי וכרובית בתנור, פלפל אדום ממולא באורז וירקות ולקינוח אפשר פנקייק מבננה ושיבולת שועל עם סירופ מייפל או סילאן. 
העיקר שצורת ההגשה תהיה יפה ושהאוכל יהיה חמים וטעים. תזונה טובה בחורף תחמם ותשמור על הילדים והתינוקות שלנו בריאים ,מאושרים ושבעים.

אולי יעניין אותך גם

כך תשמרו על הקטנטנים בריאים בחורף

בחורף, כשקר וגשום, ילדים שהיו רגילים לרוץ ולשחק בגן השעשועים, נשארים זמן רב בבית וצריכים הרבה אנרגיה להתחמם גם תינוקות פחות יוצאים לטייל עם ההורים ונחשפים פחות לאור היום.
הקטנטנים רוצים מאכלים מחממים ואנחנו רוצים לשמור עליהם בריאים ומאושרים. איך עושים זאת?

ארוחת מרק

מה יותר טוב מקערת מרק? יש המון אפשרויות טעימות ומשביעות: מרק עוף עם אטריות והמון ירקות אפשר מרק אורז עם עגבניות ואפשר לילדים יותר גדולים, מרק אפונה עם קרוטונים. תינוקות, שכבר עברו את שלב הטעימות בהצלחה והחלו באכילת מוצקים, מרקים הם הפתרון המושלם לתזונה בריאה.
מרק מרוסק או עם חתיכות של ירקות מכיל הרבה ויטמינים, בריא ומחמם.

כפית דייסה ויוצאים עם האווירון לטיסה

היום ,כבר לא צריך לעשות אווירון עם הכפית. ילדים ותינוקות אוהבים דייסות. דייסה טעימה משיבולת שועל על בסיס של מים או חלב רגיל או צמחי עם תוספת של בננה או רסק תפוחים היא  אוכל מחמם, מעדן טעים, מתוק טבעי ונותן המון כוח. ילדים גדולים יותר יכולים להוסיף תותים או פירות יבשים. גם דייסת סולת בתוספת אבקת קקאו או סילאן תתאים לארוחת בוקר מפנקת ובריאה.

מתקדמים למוצקים

לקראת גיל חצי שנה, תינוקות מתחילים לטעום פירות וירקות. לאחר הטעימות אפשר להכין מרק עם ירקות כתומים כמו דלעת וגזר מרוסקים, מלא בוויטמינים ומצוין למערכת החיסונית.

בסביבות גיל 10 חודשים אחרי שטעמו את כל הירקות, התאמנו ואכלו עם הידיים אפשר להכין אוכל שנקרא "אוכל אצבע" זה אוכל, שנוח לתינוקות להחזיק ביד. אפשר להכין מאכלים בריאים לתינוקות כמו בטטה בתנור, כרובית וברוקולי מאודים ובעצם כול ירק שאפשר להחזיק ביד.

שוברים את הראש מה להכין לילדים לאכול ?

כמעט כל הילדים אוהבים אוכל צבעוני, שאפשר גם לאכול עם הידיים והכי חשוב שיהיה טעים. סלמון ורדרד בתנור עם פירה בטטה כתום, מרק עם פטריות וגריסים, ברוקולי וכרובית בתנור, פלפל אדום ממולא באורז וירקות ולקינוח אפשר פנקייק מבננה ושיבולת שועל עם סירופ מייפל או סילאן. 
העיקר שצורת ההגשה תהיה יפה ושהאוכל יהיה חמים וטעים. תזונה טובה בחורף תחמם ותשמור על הילדים והתינוקות שלנו בריאים ,מאושרים ושבעים.

אולי יעניין אותך גם

בלוג יינות ביתן

כל הזכויות שמורות ליינות ביתן © 2019

סגירת תפריט
Bitnami